Selam Millet!!

Bloğuma Hoş Geldiniz.
Siz sevgili ziyaretçilerim için güzel bir blog hazırlamaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur.

Sıkça ziyaretime gelin. Beni yanlız bırakmayın üzülürüm sonra ... :)

Kolay Para

Merhaba Arkadaşlar,
İnternette gezinirken kim
EKSTRADAN PARA kazanmak istemez ki?
Çok kısa bir üyelikten sonra anında 5 YTL ile kazanmaya başlıyorsunuz. Walla ben denedim oldu. Şiddetle tavsiye ederim. Aşağıdaki linki tıklayarak ek kazanç sağlamaya başlayabilirsin.
Ne duruyorsun hadi hadi hadi hadiiiiiiiiiiiii :)

Tıkla, Üye ol, Kazan!


4 Kasım 2007 Pazar

TÜRKİYE'M CANIM VATANIM


Şehit kanlarıyla yıkanmış toprağın,
Tarihe sığmaz, şerefin şanın,
Hem kışın güzeldir; hem de baharın,
Sana kurban olsun bin kere canım...
TÜRKİYEM benim, kutsal VATANIM,
TÜRKİYEM benim, canımdan canım...

Ay-yıldızlı bayrak coşturur bizi,
Bütün dünyada TÜRKLERİN izi,
Bütün âlemler bilirler bizi,
Bizde başkadır; VATAN sevgisi...
TÜRKİYEM benim, kutsal VATANIM,
TÜRKİYEM benim, canımdan canım...

Yazmışız seni kalplerimize,
Beste beste, dize dize,
Bütün Milletler hayrandır bize,
Düşmanlar her zaman gelecek dize....
TÜRKİYEM benim, kutsal VATANIM,
TÜRKİYEM benim, canımdan canım...

Aşım, toprağım, kanım...
Üzüntüm, sevincim, şanım...
Damarım, kalbim ve canım,
TÜRKİYEM senin için varım...
TÜRKİYEM benim, kutsal VATANIM,
TÜRKİYEM benim, canımdan canım...

Hiç yorum yok: