Selam Millet!!

Bloğuma Hoş Geldiniz.
Siz sevgili ziyaretçilerim için güzel bir blog hazırlamaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur.

Sıkça ziyaretime gelin. Beni yanlız bırakmayın üzülürüm sonra ... :)

Kolay Para

Merhaba Arkadaşlar,
İnternette gezinirken kim
EKSTRADAN PARA kazanmak istemez ki?
Çok kısa bir üyelikten sonra anında 5 YTL ile kazanmaya başlıyorsunuz. Walla ben denedim oldu. Şiddetle tavsiye ederim. Aşağıdaki linki tıklayarak ek kazanç sağlamaya başlayabilirsin.
Ne duruyorsun hadi hadi hadi hadiiiiiiiiiiiii :)

Tıkla, Üye ol, Kazan!


4 Kasım 2007 Pazar

VATAN İÇİN BAYRAK İÇİN


Akan kanlar giden canlar,
Vatan için bayrak için,
Yirmisinde yiten canlar,
Vatan için bayrak için.

Kına yakar anneleri,
Allah için vatan için,
Yaslı şehid anneleri,
Gururludur vatan için.

Şehid olur gazi olur,
Vatan için millet için,
Yaşanan gün mazi olur,
Allah için vatan için.

Ne mutlu Türküm diyene,
Vatana kurban gidene,
Ne mutlu Türküm diyene,
Allah için vatan için milletim için.
Ümüt Güngör

Hiç yorum yok: