Selam Millet!!

Bloğuma Hoş Geldiniz.
Siz sevgili ziyaretçilerim için güzel bir blog hazırlamaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur.

Sıkça ziyaretime gelin. Beni yanlız bırakmayın üzülürüm sonra ... :)

Kolay Para

Merhaba Arkadaşlar,
İnternette gezinirken kim
EKSTRADAN PARA kazanmak istemez ki?
Çok kısa bir üyelikten sonra anında 5 YTL ile kazanmaya başlıyorsunuz. Walla ben denedim oldu. Şiddetle tavsiye ederim. Aşağıdaki linki tıklayarak ek kazanç sağlamaya başlayabilirsin.
Ne duruyorsun hadi hadi hadi hadiiiiiiiiiiiii :)

Tıkla, Üye ol, Kazan!


4 Kasım 2007 Pazar

PATATESLİ TAVUK BUDU


Malzemeler
6 Adet Tavuk Budu
3 Orta Boy Patates
1 Orta Boy Soğan
1 Havuç
2 Çarliston Biber
1 Yemek Kaşığı Salça
1 Çay Bardağı Sıvı Yağ
4 Su Bardağı Ilık Su
Yapılışı
Tencereye butların üzerini kaplayacak kadar su koyarak haşlayalım. Haşlanan butları ayrı bir kaseye alalım. (Ben kalan tavuk suyunu terbiyeleyerek içine tel şehriye atıyorum ve çorbamda hazır oluyor (: )
Diğer taraftan küpküp doğranmış soğanı yağda kavuralım. İnce ince doğranmış biberi ve halka halka doğranış havuçları soğanlar hafif pembeleştikten sonra tencereye atalım ve kavurmaya devam edelim. Tüm malzemeler kavrulurken içine salçamızıda ilave edelim. 3-4 dk. daha kavurduktan sonra yine küpküp doğranmış patatesi ilave edelim. Patatesler tamamen harca bulandıktan sonra ılık su ilave edelim. (su ölçüsünü isteğinize bağlı ayarlayabilirsiniz ben biraz sulu severim :) ) Patateslerin pişmesine yakın butları yemeğimize ilava edelim. Patatesler tam olarak piştiğinde ocağımızı kapatalım.
Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok: