Selam Millet!!

Bloğuma Hoş Geldiniz.
Siz sevgili ziyaretçilerim için güzel bir blog hazırlamaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur.

Sıkça ziyaretime gelin. Beni yanlız bırakmayın üzülürüm sonra ... :)

Kolay Para

Merhaba Arkadaşlar,
İnternette gezinirken kim
EKSTRADAN PARA kazanmak istemez ki?
Çok kısa bir üyelikten sonra anında 5 YTL ile kazanmaya başlıyorsunuz. Walla ben denedim oldu. Şiddetle tavsiye ederim. Aşağıdaki linki tıklayarak ek kazanç sağlamaya başlayabilirsin.
Ne duruyorsun hadi hadi hadi hadiiiiiiiiiiiii :)

Tıkla, Üye ol, Kazan!


4 Kasım 2007 Pazar

DALYAN KÖFTE


Malzemeler
1 Kilo Kıyma
3 Dilim Bayat Ekmek
3 Yumurta (bir beyazı ayırın)
1 Tatlı Kaşığı Karabiber
1 Tatlı Kaşığı Kekik
1 Tatlı Kaşığı Tuz
1 Çay Fincanı İnce Doğranmış Maydanoz
1 Kutu (200g) Patates-Havuç-Bezelye Karışımı Garnitür Konserve
Yapılışı
Garnitür hariç bütün malzemeleri yoğurup köfte hamuru elde edelim. Karışımı 3-5 dakika daha yoğuralım. Fırın kabını hafifçe yağlayalım (ben yağlı kağıt kullanıyorum daha iyi oluyor ve yağlı kağıdın üzerine streç folyo seriyorum böylece köfteyi daha iyi rulo yapabiliyorum işim bitincede streç folyoyu köfteden ayırıyorum) kıymayı tepsinin içine bir parmak kalınlığında yayalım. Garnitür karışımına çok az tuz serpip kıymanın ortasına yayalım ve üzerine haşlanmış yumurtaları bütün olarak aralıklı dizelim. Köftenin birleşme kısmı alta gelecek şekilde kıymayı rulo haline getirelim. Üzerine ayırdığımız yumurta beyazını sürelim 200C fırında 40 dakika kadar pişirelim. Pişme esnasında ara sıra kontrol edip etrafına sızan yağlardan üzerine dökün.(böylece köfte kurumayacaktır.)
Servis yaparken üzerine domates sosu dökmeniz lezzetini arttıracaktır.
Afiyet Olsun..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Ellerine sağlık dalyan köfte çok güzel olmuş yeni gelin hanım :)
Marifetlerinin devamını bekliyorum sevgiler,
Melek...

Yeni Gelin dedi ki...

Teşekkür ederim. Walla vakit buldukça bloğumu güncel tutmaya çalışıyorum.
Yeni tarifler eklemeye devam edeceğim.