Selam Millet!!

Bloğuma Hoş Geldiniz.
Siz sevgili ziyaretçilerim için güzel bir blog hazırlamaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur.

Sıkça ziyaretime gelin. Beni yanlız bırakmayın üzülürüm sonra ... :)

Kolay Para

Merhaba Arkadaşlar,
İnternette gezinirken kim
EKSTRADAN PARA kazanmak istemez ki?
Çok kısa bir üyelikten sonra anında 5 YTL ile kazanmaya başlıyorsunuz. Walla ben denedim oldu. Şiddetle tavsiye ederim. Aşağıdaki linki tıklayarak ek kazanç sağlamaya başlayabilirsin.
Ne duruyorsun hadi hadi hadi hadiiiiiiiiiiiii :)

Tıkla, Üye ol, Kazan!


12 Ağustos 2007 Pazar

PANE HARÇLI PATATESLİ POAÇA



Malzemeler
1 kilo un
Yarım paket yaş maya
1 tatlı kaşığı toz şeker
1 yemek kaşığı tuz
1 su bardağından bir parmak eksik sıvı yağ
1 yumurta akı
1 paket pane harcı
Harcı için
5 orta boy patates
tuz, karabiber, pulbiber
1 su bardağı rendelenmiş kaşar peynir
Yapılışı
Malzemeleri büyük bir kapta karıştırarak kulak memesi kıvamında hamuru yapın. Oda sıcaklığında yarım saat dinlendirin.
Hamurdan yumurta büyüklüğünde parça kopararak elinizde yarım santim kalınlığında açın. Orta kısmına harcı koyarak yukarıdan aşağıya doğru çekerek kapatın.
Yaptığınız taneleri yağsız tepsiye dizin ve üzerine yumurta akını sürün.
Son olarak pane harcını üzerine serpin ve önceden ısıtılmış 180 derecedeki fırınınızda pişirerek sıcak servis yapın.
Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok: