Selam Millet!!

Bloğuma Hoş Geldiniz.
Siz sevgili ziyaretçilerim için güzel bir blog hazırlamaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur.

Sıkça ziyaretime gelin. Beni yanlız bırakmayın üzülürüm sonra ... :)

Kolay Para

Merhaba Arkadaşlar,
İnternette gezinirken kim
EKSTRADAN PARA kazanmak istemez ki?
Çok kısa bir üyelikten sonra anında 5 YTL ile kazanmaya başlıyorsunuz. Walla ben denedim oldu. Şiddetle tavsiye ederim. Aşağıdaki linki tıklayarak ek kazanç sağlamaya başlayabilirsin.
Ne duruyorsun hadi hadi hadi hadiiiiiiiiiiiii :)

Tıkla, Üye ol, Kazan!

2 Kasım 2007 Cuma

ENTERESAN !! DİM MAĞARASI


Eveeetttt Dim Çayının o eşsiz güzelliğinden koparak tepelere çoook yukarılara keskin virajlı yollardan çıkarak Dim Mağarasına ulaştık. (Ben çok korktum amaaaa)Neyse biletlerimizi aldık ve bismillah diyerek daldık mağaranın içine :)
Bir anda nemli bir ortam nefesin kesiliyoo içerisi dışarısının 50 derece sıcağına karşın buz gibi. Arka fondan neyle çalınan müzik sesi geliyor için ürperiyo bir anda zaten gördüğün manzara karşısında bir anda şok oluyosun herşey üstüne geliyor ve korkuyorsun!!
Neyse tüm olumsuz şartlara rağmen (çok meraklısın yaa) başlıyosun mağarayı turlamaya gideceğin yöne 310 mt. bide gelişi var bu yolun toplan 620mt. yol alıyosun.
İçeride neler yokki insan hayretler içinde kalıyor walla o kireçli sular zamanla nasıl şekil almışlar ve ortaya neler çıkmış. Çok enteresan çook.
Detaylı olarak mağarayı gezdik ve dışarı kendimizi zor attık ve derinnn bir nefes aldık.
Mutlaka gidin diyorum.

1 yorum:

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

küçükken gitmiştim çok mükemmel bi doğa harikası yer valla!